راهیابی اولین نماینده ایرانی تبار به کنگره آمریکا
اولین نماینده ایرانیتبار به کنگره آمریکا راه یافت. 
به گزارش راهبرد معاصر استفانی بایس، نامزد ایرانی تبار حزب جمهوری خواه در اوکلاهاما، در انتخابات مجلس نمایندگان پیروز شده و به این ترتیب اولین ایرانیتباری است که به کنگره آمریکا راه مییابد.
او پیشتر، عضو سنای ایالت اوکلاهما بوده است. انتخابات سنا و مجلس نمایندگان آمریکا در روز پنجشنبه همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد.
فرارو